Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg under november 2012

Av Evelina - 1 november 2012 12:22

Idag så är det den 1 november och det är torsdag och det är snart slut på den här veckan! jösses, och det slog mig just att det här ju är vecka 44, den vecka man fick vara hemma från skolan eftersom det är höstlov men nu har jag ju inget mer höstlov åh går ju inte ens i skolan längre så det är väl därför som man inte tänker på det! :)


Iaf då så idag så har jag inte gjort så mkt, bara suttit med datorn. Har gjort en backup på min dator så nu är det gjort! Åh nu gör det ju inget om den skulle krascha heller :P haha!


nä men oj, klockan är redan ett! Kära nån, jag ska ju iväg åh jobba om en halvtimme, så nu måste jag lägga på ett kol om jag ska hinna med allting jag ska göra idag!

ha de bra!

hejdå!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards