Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Evelina - 4 september 2012 18:56

hemma igen efter en dag i hudik! iofs har ja väl vare hemma sen typ fyra men ja :-)

har för övrigt haft en väldigt bra dag i hudik, hittade en tröja på gina tricot, sen två tröjor på hm, underkläder på lindex, hushållspappersstav på åhlens till mams åsså blev de en supersöt liten burk på åhlens åh :-) åh sen vare bara lite smått åh gott lixom :-)

nu ligger ja i soffan åh titter på skilda världar, är rätt mör i benen efter försg springturen imorse åh sen sprunge runt på stan hela dan :P hehe
nä hörs nå
adios¡!

Av Evelina - 4 september 2012 08:17

ja, vakna halv sju imorse åh kunde inte somna om, eller ja egentligen var det väl ingen mening heller eftersom jag ändå skulle upp halv åtta! så då klev jag upp halv sju åh ställde mig i ordning för att ta en springtur :-) sprang 2.5 km hade väl kanske en 800 meter kvar innan ja var hemma så fick jag en sån sju jävla håll att jag fick gå åh trycka allt jag kunde på det onda föratt jag överhuvudtaget skulle kunna gå! satan va ont de gjorde! men hem kom ja åh de släppte så de sista 200 metrarna sprang ja nästan fullt så höll på åh svimma när ja kom hem, hehe vadå dålig kondis? :P

nu har jag duschat åh ätit frukost åh gjort mig klar, nu sitter jag bara åh vänter på att få cykla till bussen åh åka till Emelie, sen därifrån bär det iväg till hudik för en shoppingdag :D,

får väl se om jag bloggar ngr mer under dagen! kanske slänger in ngn bild, om uppladdningen vill funka vill säga!
nä nu ska jag läsa tidningen i hopp om att tiden går fortare :-)

ha en bra dag allihop!
adios

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards