Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Evelina - 23 september 2012 19:52

Nu ere söndag kväll och faktistkt så efter jag skrev tidigare idag då så hade de ju slutat att regna, så jag tog åh gick ut åh målade klart lekstugan! Äntligen! Men nu är det röda målat två gånger, det vita målat två gånger och det gråa två gånger så nu borde det klara sig i nåt år kan jag tycka! Hoppas jag på ialla fall! :)


annars så har det inte hänt så himla mkt, gjorde en äppelpaj efter jag målat klart, blev det istället för blåbärspaj åh sen så blev den en efterrätt, broder och Maria var här oxå åh käka så :)

nurå så ligger jag o kollar på tv samtidigt som jag sitter med datorn :)

Imorn blir det äntligen en springtur, hade ju ont i halsen i fredags, därför blev det inge springning då, sen kände jag igår att det sved lite grann o var lite konstigt när jag vaknade men försvann under dagen och idag har jag inte känt av nånting och känner mig jättepigg :) Så det ska bli skönt att komma ut imorron, ska iväg te lightvalley åh imorn me mamma, ska kika på granngården på ett läderhalsband till Takkos åh titta om det går att gå ut åh gå med ett sånt nu :) Han är ju så lugn nu så det borde ju gå :)


nä nu har ja inge mer åh säga!

adjö!

 

Kärlek <3   D u   ä r   d e n   s o m   b e t y d e r    m e s t   < 3

Av Evelina - 23 september 2012 13:13

idag är det söndag och det regnar! trökigt!

tog en låååång sovmorron idag, ända te halv elva åh de va såå skönt :D sen så var ja o mamma fram på byn en sväng åh nu ligger jag i soffan åh titter på Irene Huss :)

ska väl titta klart på de här nu åh sen så ska jag göra en blåbärspaj :)
nä, hejda!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards