Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Evelina - 24 september 2012 22:27

idag är det måndag åh nu e de snart tisdag, om 1 timme och 42 minuter för att vara exakt :) , det är vecka 38 åh sista veckan i september! åh det betyder att nästa vecka är det oktober, äntligen <3

annars idag har jag o mamma vare till lightvalley, va på dollar åh kika lite åsså va vi bland annat på granngårdenför att köpa nytt halsband till Takkos, stog åh vela mellan 55 och 60 cm, till slut tog vi 60 men det var på tok för stort! kunde spänna de på innersta åh ändå få min knytnäve emellan åh jag kunde nästan dra av han de, så det blev det gamla vanliga halsbandet till promenaden! åh sen när vi kommit hem åh jag vart ute åh gått med Takkos så hade mamma rensa lite lingon, jag hjälpte oxå till på slutet så Takkos fick va ute lite längre + få lite miljöträning!så 7 kg blev de till slut som vi koka lingosylt av!

sen nu ikväll har jag stickat, har nu lärt mig slätstickning, resårstickning åh attsticka med fyra stickor! det tar sig! mamma trodde inte att jag skulle lära mig de så snabbt, jag börja ju lixom i fredagskväll :P men snart så kan jag sticka strumpor åh annat fint :) men vette fanken om jag kommer kunna sticka nå överhuvudtaget imorn för jag har superont i fingrarna, knappt så jag kan det här nästan! meeen vad gör väl de om hundra år? :P

nu så ska jag ta åh läsa lite innan de blir sova, ska upp tidigt imorn för att åka till hudik :)
adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards