Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Evelina - 19 september 2012 20:38

Det är lite roligt det här, satt åh kika på statistiken nyss åh dom dagar jag skrev den där vanliga traditionella måndag, tisdag, onsdag kväll åh ja ni fattar, då är det ngra som läser men så kommer dom där knäppa åh sjuka rubrikerna åh då skjuter statistiken i höjden :) hehe, så det tyder ju på att jag ska fortsätta skriva dom där knäppa rubrikerna :P höhö

annars då, jo jag var ju ute åh sprang idag på eftermiddan, gick väl sådär! sprang åt andra hållet idag åh det var ju sjukt mkt jobbigare, konstigt nog! men iofs så hade jag ju en brant uppförsbacke nästan direkt åh sen va de ju uppförsbackar hela tin kändes det som åsså när jag kom till där de va plant då, ja då blåste de ju världens motvind! typiskt lixon :P hahah men jag klarade av att springa nästan hela tiden kanske var 100 meter sammanlagt som jag gick så det var ju en klar förbättring mot för en vecka sen :D

nu ikväll var ja till brorsan o Maria o hälsa på åh nu sitter jag hemma i soffan åh tittar på bonde söker fru åh det ska jag fortsätta med nu!
såå
hejda!

Av Evelina - 19 september 2012 13:50

Idag regnar det, tråååkigt! Åsså har jag sovit uselt i natt, vakna halv tre och var jättepigg och det fanns inte en tanke på att somna om, så kikade på facebook lite grann och sen läste jag en stund! Men så somna jag väl om efter ett tag för nästa gång jag titta på klockan var den sju, men lyckades somna om och sov till halv tio! Skönt :)


idag har jag inte gjort så mkt, suttit åh löst korsord hela förmiddan i princip åh nu har jag precis bakat en sockerkaka, återstår att se hur den blev :)


igår var jag världens lyckligaste efter jag kom hem från springrundan, hade kunnat springa nästan hela min runda, var bara i sista branta backen som jag var tvungen att gå men jag klarade av att springa halva sen höll jag på åh ramla ihop för hade sån grym mjölksyra i benen! Åh 16 minuter tog det åh, så mitt mål om att kunna springa hela rundan under 15 minuter innan månaden är slut känns inte så långt borta! :D Jag är lycklig!! :D


Ska springa igen ikväll så får vi se hur det går, förhoppningsvis går det bra, funderar på om jag ska springa innan det är dags för middag för sen ska jag ju iväg till broder och hälsa på en sväng åh då vet man ju inte hur länge man blir där och med tanke på att det är mörkt typ klockan åtta nu så känns det inte så lockande att springa i mörkret! :P


nä nu ska jag fara på apoteke, ha en trevlig dag!
adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards