Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Evelina - 13 september 2012 15:52

Va ut åh plocka lingon en sväng nu på eftermiddan, cykla först till ett ställe där vi alltid brukar plocka men då stog de en annan bil där redan så då kändes det onödigt att gå just dit när det finns hur mkt skog som helst runt om där man kan plocka, va åh titta på två andra ställen åh men hitta inte ett dyft där.. så cykla hem igen åh kolla i skogen på andra sidan vägen, mitt emot huset åh där hitta ja faktiskt en halv hink, åh den andra halvan av hinken hitta ja på baksidan av huset! Ibland har man tur, men det kändes som att ja hade gått över ån för vatten men jag fick ju lite motion iaf :-)

nu ska ja vila lite innan de e dags att börja göra mat åsså ska ja fundera på vad som händer ikväll :-)

Av Evelina - 13 september 2012 11:11

jorå, efter mkt om och men så tog jag mig ur sängen och tog den där springturen men tror klockan hann bli nie innan jag kom iväg men det gör ju inte så mkt! solen sken åh de va kyligt åh skönt så de va ju mysigt ändå :-)

åh redan nu har jag börjat märka att det går bättre åh bättre åh springa, i måndags när jag börja så tog de 20 minuter, sen tisdan 25 minuter, av nån underlig anledning för jag sprang ju samma runda fast åt andra hållet, knepigt! åsså idag då så tog det 17 minuter, hade jag inte fått den där förbannade krampen så hade jag nog klarat det på 15 minuter! men de tar vi nästa gång :-)

sen när jag kom hem så åt jag en morot åh drack vatten åh läste tidningen, innan jag tog åh gjorde lite styrka, kommer nog ha en grymt härlig träningsvärk men de gillar vi :-)

nu har jag ätit frukost åh så nu ska ja kolla på skilda världar!
återkommer väl nå ikväll..
adjöken

Av Evelina - 13 september 2012 08:24

nu är det morgon igen åh jag försöker ta mig upp ur sängen för att begr mig ut på en springtur men det är så himla varmt åh skönt under täcket, men jag ska väl ta åh kliva upp efter det här!

iaf då så igår bidde de ingen springtur, ja o mamma va iväg till möbelaffärn åhkika lite åsså handla vi lite mat på ica på byn innan vi for hem, åh sen på kvällen var jag till maria åh höll henne sällskap ett tag! jag tänkte att jag skulle gå dit åh springa hem sen men de blev inte så, dels skulle jag ha lite grejjer med mig åsså visste jag inte hur länge jag skulle va där åh eftersom jag e lite mörkrädd så ville jag inte springa hem i mörkret!

nu idag så ska jag ju först ge mig ut på springturen sen ska jag ta åh köra mitt styrkepass som jag körde i våras när jag hade projektarbete, åh sen vet jag inte vad jag ska göra, får se va de blir :-)

återkommer väl nå mer!
ha en bra dag!
adios

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards