Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Evelina - 30 september 2012 16:06

idag är det sista september och det betyder att det är oktober imorn :D äntligen!

annars så idag tog jag en liten sovmorron och sen tog jag åh sprang en sväng men de vill sig inte riktigt med tiden, klarade inte den här månadens mål me de känns som att jag har kört fast så från och med imorntänker jag springa en runda som e tre kilometer åh göra det ett tag åh sen ta den här rundan igen åh se om de blir nå annorlunda,för som de e nu så orkar jag springa till en viss del ochså börje jag fundera på hur länge till jag kommer orka springa åh sånt där åh hur lång tid de e kvar åh sen e de stopp åh man klarar inte längre! så nu blir de en annan runda!

annars så har jag inte gjort så mkt idag, gjort vinter ute så har bärt trädgårdsmöbel hit åh dit åh fram å tebaka! Sen nu ikväll blir de väl inte heller så mkt, ska äta snart åh sen efter de blir de väl åh åka åh sopsortera lite :)

nä hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! adjöö

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards