Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Evelina - 15 september 2012 17:38

Sitter på bilbingo nu åh hoppas på åh vinna storkovan! :-)
än har det inte blivit någon vinst men har suttit typ en - två nummer ifrån på varje bricka men näe... de vill sig inte!

nu är det paus, så har fikat lite grann men nu hojtar dom att det snart är dags att köra igång igen så gett väl sluta nu åh förbereda lite grann så jag duttar på rätt bricka, vore ju lite jobbigt annars :P hehe

nä, hejda

Av Evelina - 15 september 2012 12:02

Är det okej om jag går och lägger mig och sover i en timme eller så nu?
jag vågar inte gå åh lägga mig o titta på film för jag är så himla trött att jag skulle somna på direkten,så bättre att sitta med datorn och kolla då!


iaf så sprang jag min vanliga runda på 17 minuter idag med, det tar sig! :) Hoppas bara att mina kramper i vader vill ge med sig snart så att jag kan springa hela tiden, åtminstonde försöka, min kondition är inte den bästa men den börjar faktiskt bli bättre! Funderar på om jag ska ta och lägga uthållighetsträningen på is ett tag och köra intervaller istället för att få upp konditionen, meeen det är ju bra att vara uthållig åh så ja fortsätter nog som jag gör! Satt och knåpade ihop ett träningsschema häromdan men så har jag tappat bort det så gett göra ett nytt :P höhö!


annars igår så satt jag och funderade på vad jag ska köpa för julklappar i år och skrev upp det och mammas är så gott som klar, men eftersom jag har märkt att hon läser min blogg så tänker jag inte skriva ut vad det blir för nåt :P snopet va? Sen har jag kommit på en gemensam till mamma o pappa och två gemensamma till brorsan och  Maria, sen en enskild till brorsan och en till Maria. Dom ända jag inte kommit på till är pappa o Z men det blir nog det åh :) så småningom, är ju bara september än!


Nä nu ska jag knåpa ihop ett nytt träningsschema och fundera ut lite mer julklappar, lika bra att börja fundera så man slipper panik köpa dagarna innan julafton som vanligt åh inte veta vad man ska köpa så man går runt i en och samma affär i typ 1 timme åh ändå kommer ut därifrån tomhänt! Så det ska jag göra i väntan på att klockan ska bli halv tre så jag kan åka på bingo med Maria! :)

Ha en bra dag,

adios!

hittade en perfekt bild på google som beskriver mig,!
Det här är jag när jag springer :

   


och här är när jag styrketränar:

 

Okej, kanske inte men det känns så i vissa stunder :P haha!

Av Evelina - 15 september 2012 08:30

lördag idag då :-) åh jag trodde att jag skulle vakna tidigt så jag skulle komma iväg åh springa till typ klockan åtta, meen de gjorde jag ju inte!

vad som händer idag förutom springning har jag ingen aning om, kanske blir bilbingo får se :-)

nä nu ska jag pallra mig upp så jag kommer iväg till kvart i nio så e de lättare att hålla koll på hur lång tid de tar åh springa :-)
hejda

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards