Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Evelina - 20 september 2012 19:11

Nu var jag så less på min gamla header så jag tog och gjorde mig en ny, inte för att den blev särskilt bra men det är ju en annan iaf! :) Måste ju vara rätt tråkigt för er läsare åh åh se samma gamla header hela tiden, allra helst när den inte är så fin!


Sen så har jag tagit och bloggat lite på eviiilajnaa åh bara för att ha nånting att göra :P men det står ju typ samma sak där som här så det är inte så stor skillnad :P hehe!


Oj, klockan är visst redan halv åtta!
Nu är det tv dags!
Adioos!

Av Evelina - 20 september 2012 14:42

Har rensat en massa jox idag och till slut blev det 3!!! fulla sopsäckar som ska eldas upp nån dag här! Förstår inte hur man kan spara så himla mkt som jag gjort, jag menar vem vill ha kvar sönderlästa bamsetidningar från när man var liten? otroligt! åsså en massa uppgifter från högstadiet, men de va mest papper som man fått av lärare åh de e ju inge åh ha kvar! har ju säkert massa jox kvar sen mellanstadiet åh lågstadiet men det måste jag leta reda på först åh de hade jag inte så stor lustmed :P

Nu så har jag bakat två olika sorters kakor åsså nu sitter jag och tittar på The Stig Helmer story åh ja den e väl lite sådär!
Nä ska fortsätta titta nu!
adioos

Av Evelina - 20 september 2012 07:47

nu är klockan halv åtta åh jag är vaken igen, när klockan vart kvart över fyra imorse så var jag fortfarande vaken, men sen måste jag ha somnat så tre timmars sömn fick jag iaf!

annars så är jag sugen på att ut åh springa men de e ju inte bra åh springa för ofta heller,räcker ju med varannan dag så här nu i början åh nu har jag ju sprungit både tisdag och onsdag,fast nu när jag ändå är vaken jättetidigt så kan jag väl ut ändå en sväng bara för att ha nå åh göra!

vad händer mer idag då? ska baka lite grann iaf, åh sen blir de väl städning som vanligt efter deg, ni vet, jag och mjölpaket kommee inte så bra överens om man säger så! :P

nä nu ska jag ta åh gå upp åh ställa mig iordning så jag e klar till 8! så satser jag på att va hemma till kvart över, klarar jag det så ska jag utökamin runda nästa gång jag springer :)
återkommer!
adiooos

Av Evelina - 20 september 2012 01:57

vad är det med mig egentligen? har länge nu kunnat sova om nätterna åh inte haft nå problem med att somna men nu är det helt hopplöst!
klockan är snart två på natten åh än har jag inte börjat känna av nån trötthet, heelt otroligt!
jag skulle ha gått åh lagt mig vid nio som jag tänkte, för då var jag skittrött men så fastna jag med köksbordet åh prata med mamma åh nu är det som sagt kört..

har till och med läst ut en och en halv bok men inte ens det fick mig trött! nu håller jag på åh tragglar mig igenom.patrik sjöbergs bok åh den brukar jag alltid somna när jag läser men nu har jag läst en timme åh än är de ingen förändring....

men nu medan jag skriver det här så kmr jag ihåg att jag ju drack kaffe hemma hos brorsan åh jag vet ju med mig att om jag dricker kaffe på kvällen så blir jag intr trött förrän tidigast två på natten! men men är huvve dumt får sömnen lida!

imörn tänkte jag skriva lite grann om min träning åh lite kost åh sånt där mest för att få klarhet för mig själv åh då e de bra att skriva här så man lätt kan gå in åh kolla :)

nä nu ska jag ta åh vänta på att John Blund kommer åh tkr de e dags för migåh sova!
godnatt :)

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards