Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Evelina - 29 september 2012 19:20

Lördag kväll åh jag har nyss tömt kameran på över 500 bilder! Helt otroligt, dom första bilderna var för över ett år sen, men nu så är den tom och redo att användas flitigt igen! Har inte riktigt haft nåt att knäppa på så den har mest blivit liggande men nu ska jag väl försöka igen! :)


annars så blev de ingen springtur imorse ändå :P det spöregna när jag kom ut så vände åh gick in igen! hehe men de blev än springtur ida ändå fast på eftermiddan när de slutat regna, men de vill sig inte alls med tiden e, tog 16 minuter den här gången åh åh jag som vill va under 15 minuter och ska vara det innan den här månaden är slut och det är lixom imorn det :P men imorn ska jag köra en ny taktik, jag ska ta 20 minuter på mig att springa runt för då kommer det förhoppningsvis gå snabbare! Annars får jag väl springa åh springa åh springa tills dess att jag klarar det då, så det så!


nä nu ska jag ta och gå ner åh kolla på Johan Falk, den senaste :)

ha en trevlig kväl!

adjöss!

Av Evelina - 29 september 2012 09:06

Typiskt, jag som skulle upp tidigt idag för att ut åh springa, nu är ju klockan nie så inte hinner jag springa nu e! eller jo hinner gör jag väl men ska ha frukost klar till pappa kommer hem vid tio tiden.. skit oxå!

faaaast speedar jag på så hinner jag nog, har ju tänkt klara mitt mål idag åh jag är ju väldigt nära så.

nä nu har jag inte tid längre! nu ska jag iväg! adjö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards