Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Evelina - 18 september 2012 10:35

Idag är det tisdag, 18 september 2012 och klockan är halv elva!
För den som inte vet lixom! :)


Idag är det sol och molnigt om vartannat, just nu, det senare! Sen blåser det oxå så det är väl inte sååå himla kul! Men det blir nog bra med det med skulle jag tro innan det är färdigt!
Åh herrejösses vicka värdelösa rubriker jag kommer på nu för tiden, är det inte bara dom vanliga måndag, tisdag, onsdagmorron, onsdagkväll så är det såna här :P tror jag måste ta och fundera ut lite mer roligare rubriker faktiskt,för det här går ju inte för sig! Punkt.


Annars då, jo jag håller på att ställa mig iordning för att åka till Lightvalley med mamma, jag ska bland annat på team sportia för att köpa springkläder, åtminstonde jacka! Är liiiiiiite för varmt att springa i kofta/tjocktröja åh jackerna jag har blir på tok för varma! Sen behöver jag lite pushning på att fortsätta åh, så riktiga springkläder känns som ett bra val! skor har jag ju redan :P
Hoppas verkligen att jag kan pröva nya kläderna redan ikväll åh komma ut åh springa, det kryper i bena på mig men är lite yrslig till och från än så jag vet inte!  Vi väntar till kvällen får vi se :) Kanske är dom nya kläderna som fattas? ;) höhö


nä om man ska ta och ställa sig iordning så man kommer iväg nån gång kanske!

ha en trevlig dag!
Adiooos!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards