Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Evelina - 14 september 2012 21:40

3 månader har nu gått sen du lämnade mig! Du ska veta att jag saknar dig lika mycket nu som då och saknaden blir bara större för varje dag som går!

Hälsa till morfar åh Jack att jag saknar och tänker på dom ofta!

Jag vill att du ska komma tillbaka till mig men jag vet att det är en önskan som aldrig kommer att gå i uppfyllelse hur mkt jag än önskar det! Men vi kommer att träffas igen, jag vet det!

Jag älskar dig Ludde, då nu och för alltid, du kommer alltid ha en särskild plats i mitt hjärta och den kommer ingen någonsin kunna ta ifrån dig!

Min älskade ängel <3

Av Evelina - 14 september 2012 19:06

så var det kväll igen då, kändes som att det nyss var morron ju!

men ja, idag har jag inte gjort så himla mkt, var fram på byn åh handla en sväng bara och det var väl det mest ansträngande jag gjort idag! jo jag gjorde iofs en sockerkaka åh men det var ju inte så himla jobbigt :P hehe

nu ikväll tänkte jag ut åh springa men jag tror att jag tar en promenad istället med Takkos, orkar inte byta om till springkläder åh sen har jah sån grym träningsvärk så jag kommer inte kunna springa ändå! utan det blir en promenad ikväll så tar jag springturen imornbitti åh kör lite styrka på det då :-)

nä nu gett ja sluta så jag kmr iväg nån gång! har ju tv klockan åtta åh, fångarna på fortet :D
adioos

Av Evelina - 14 september 2012 09:01

godmorgon allihop!
det slog mig just att det ju är fredag idag, herregud vart tog den här veckan vägen? :O men ja de är ju bra att det går snabbt åh :)

åh jösses vicken träningsvärk jag har idag känner ja! armarna känns mest men det kan ju bero på att jag ligger i sängen nu åh bloggar från mobilen, ska bli intressant att se hur det går att först kliva upp ur sängen åh sen gå nerför trappen! höhö

vad som händer idag har jag ingen aning om, har lust att åka till lightvalley en sväng men ja vet int ja! får se va jag hitter på,
blir nog en springtur med Takkos ikväll, om jag överhuvudtaget kan springa förstås :P hehe

nä nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen!
återkommer!
adios.

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards