Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 11 september 2012

<3

Av Evelina - 11 september 2012 21:22

Tack min älskade vän för sällskapet idag! <3
Du ska veta att det kändes bra att höra dig idag, även fast du inte var här.

Jag saknar dig min älskade lilla vän <3

Av Evelina - 11 september 2012 21:11

Äntligen är det kväll så man snart får gå åh lägga sig! haha, knepigt hur de kan vara, ibland så vill man inte ha kväll för att man är så pigg åh vill hitta på saker medans man ibland längtar till de ska bli kvällen så man får gå åh sova! hehe

idag då så sprang jag ju en runda först imorse, duscha åh käka frukost framför tv;n åh skilda världar! sen vid en elva så körde jag igång åh putsade alla fönster i hela huset åh bytte gardiner, sen putsa jag fönstre uppe åsså dammade jag av rummet, sen renbädda jag ju sängen åh dammsög rummet oxå :-) plus att jag tvättat typ 6 maskiner tvätt åh tumlat lite, så tvätten som blev hängd ska väl vikas imorrn! borde ha hunne torka då tycke ja!

annars så har jag väl inte gjort så mkt ikväll, vare ute åh åkt bil bara, börjar få en sjujävla träningsvärk i låren så de blir då stretchning innan sängdags så ska de bli ganska intressant att se hur de går att springa imorn, men de blir nog bra de!

nä nu ska jag ta åh fortsätta titta på fotboll, ha en trevlig kväll!
@dios

Av Evelina - 11 september 2012 07:51

Godmorgon allihop! hoppas ni har sovit gott i natt! själv vakna ja första gången kvart över fyra men lyckades somna om vid femtiden, åh nu är ja vaken igen!

nu ska jag snart kliva upp åh klä på mig för att bege mig ut på en springtur,sen blir det dusch åh äta frukost! ska slå på stort åh gö havregrynsgröt idag :P hehe,
annars som händer idag är renbäddning av säng, åh överraska mamma med att ha bytt gardiner åh putsat fönster i hela huset :) bara för att jag vill åh för att mamsen blir så tacksam för de, åh sen har jag väl inge bättre för mig heller så :P hehe

nä nu måste jag kliva upp åh fixa mig iordning om jag ska komma iväg till klockan åtta! har tie minuter på mig men de borde jag klara!
återkommer!
adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards