Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Evelina - 26 september 2012 21:26

Typiskt, nu när jag har vare duktig åh bloggat varenda dag hela septemer, så ska det skita sig när det bara är några dagar kvar! Attans oxå! Nog för att man ju kan ändra inläggsdatumet så att det ser ut som att det är publicerat igår men vad är det för vits egentligen? :P Kan ju lixom skriva det här ändå så!


Iaf så igår var jag o mamma till Hudik, åh jag körde! :) Var först in på sjukhuset en sväng åh sen när vi var klar där så for vi till albert o herbert o kjelles, sen till öob och därefter till jysk och lekstugan! Handla lite granna nödvändigheter och sen åkte vi hem! Var in på granngården åh för åh byta Takkos halsband eftersom det var alldeles för stort och sen coop åsså hem! Sen resten av kvällen satt jag och sticka, eller näe jag var ju ut åh sprang en sväng åh åh jag lyckades springa hela rundan, till och med uppför hela den jobbiga branta backen på slutet! :D L y c k a ! !
Men det tog 17 minuter, men jag klarade det och det är huvudsaken! :D


Idag har jag inte gjort annat än att sticka, började på en tjockstrumpa igår kväll som jag fortsatte med idag, jo jag har ju löst korsord oxå :P haha! Jo jag var ju fram på byn åh en sväng åh handla lite.Sen har jag suttit åh stickat sen typ två med endast ett kort avbrott för lite matlagning och ätning så nu ikväll har jag stickat klart min första strumpa! Eller ja, nästan då, när jag skulle maska av så hade jag tappat några maskor så mamma måsta riva upp alltihop, åh jag var ju nästan klar åh åh det hade hänt i början av avmaskningen men hon skulle fixa det medans jag betala en räkning, så hon borde nog vara klar nu! :)


Nä nu ska jag gå åh kolla om hon är klar, åsså ska jag ta o fika lite grann innan det blir natta!
Imorn blire upp tidigt för att ut åh springa, nu ska jag banne mig klara 15 minuters strecket! Det är ju sååå nära! Har ju inte så många dagar på mig för att klara mitt mål nu åh det ska jag banne mig göra åh, om det så är det sista jag gör!!!
Nä fikat vare ja!
Adjöö!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards