Evescorner - Mitt liv i dagboksformat

Alla inlägg under december 2011

Av Evelina - 1 december 2011 20:21

Det blev visst ingen ny header idag! Utan det fick vänta ett tag och istället gjorde jag lite skoluppgifter, så nu är de bara 3 uppgifter kvar av rehabilitering och habilitering sen är den kursen avklarad, och det hade jag tänkte fixat innan jullovet! Synd bara att det inte finns tid att göra ett studiebesök på lekterapin,  det hade varit grymt roligt! men vi var ju till afasienheten så får försöka komma ihåg lite därifrån då istället, hur det nu ska gå :P Men eller så gör jag klart alla uppgifter men väntar med den uppgiften som gäller lekterapin och åker dit till våren, aja får se hur jag gör!


Är ju bra nog mkt ändå då  så det räcker! Är 5 veckors praktik, tre nya kurser som ska börjas och plus att projektarbetet ska göras klart! Jösses, hur ska jag hinna så då blire inga latemansdagar heller :P hehe


Lyssna på den här låten:

Lovar er att den kommer fastna i skallen! :P haha

Nä nu ska jag kolla på antingen ponnyakuten och lära sig lite nytt i hästväg eller så blir de ngra avsnitt av vi fem! det visar sig! :)

Adios

Av Evelina - 1 december 2011 18:45

Statistiken över november månad såg helt suverän ut, och nu hoppas jag att decembers statistik kommer bli ännu bättre! Jag ska försöka uppdatera ofta åh skriva intressanta saker så att ni vill fortsätta att läsa min blogg! :D


Iaf då så idag så var jag till Hudik, följde med mamma på sjukuse, pappa va me han åh. Sen efter sjukhusbesöket var klart blev det såklart en liten fika på sjukhuscaféterian, innan det blev dags för en runda på stan. Pappa köpte en ny klocka, sen fick jag två julklappar, men dom får ni inte se förrän på julafton ;). Var in på Gina åh kika lite åh som vanligt men jag hitta ingenting som jag ville ha, hitta en hel del saker på nätet som jag skulle kolla på men när jag fick kolla lite närmare på det så var de inte så fint så jag ville inte ha det. Sen blev det att åka åh rasta Ludde lite innan vi åkte in på ÖoB åh kolla, och där köpte jag en jättesöt kakburk, bild kommer på det senare! Sen så kolla jag på en sele till Takkos men jag ändrade mig efter ett tag och köpte den inte, men den kosta 50 spänn så egentligen var de ju inget pris på en sån där sele, men får väl köpa en sån senare då om jag får lust, eller skicka in ngn annan att köpa den ;) haha.


Nä nu ska jag ta och börja på en ny header hit till bloggen, tror det ska bli ett jultema, nu när det är 1 december åh allt! :D Men sen får det bli en riktig julheader lite närmare jul! :)
Hörs!
Adios!

Om mig!


Evelina heter jag, 19 år, är utbildad uska, tog studenten 2012. Pluggar nu till sjuksköterska på distans.
Mina intressen är att träna, både mig själv och hundarna, Takkos som är jakthund och Molly som är framtida agility&spår hund

Antal besökare på min blogg!

Prenumeranter via bloglovin

bloglovin

Lämna gärna ett spår! :)

Fråga mig vad du vill :)

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mina favoritbloggare :)

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards